جشنواره فیلم کوتاه کن در یوتیوب

15 05 2008

اتحادیه ملی فیلم کانادا (NFB) با همکاری بخش فیلمهای کوتاه جشنواره ی کن و کمپانی یوتیوب٬ در حال برگزاری چهارمین دوره ی جشنواره ی آنلاین فیلمهای کوتاه است.از میان ۶۵۰ فیلم ارسالی به جشنواره ۹ فیلم برگزیده شده و در یوتیوب قرار داده شده اند.

فیلم منتخب این جشنواره بر اساس امتیاز داده شده کاربران به هر کدام از این ۹ فیلم در یوتیوب (سیستم امتیاز دهی ۱-۵ ستاره یوتیوب) انتخاب خواهد شد و نام فیلم برنده روز ۲۱ ماه می در جشنواره ی کن اعلام می شود.

|+| فهرست فیلمها در یوتیوب

|+| سایت رسمی جشنواره

کارها

Information

8 responses

15 05 2008
mina

سلام
با اجازه این مطلبتون رو توی فوروم سایت دانلودز گذاشتم.
این آدرس: http://forum.downloads.ir/index.php

16 05 2008
گجمو2

زحمت کشیدین.
متشــــــــــــــــکرم.

17 05 2008
زهرا

حالا کی وقت کنیم ببینینم؟

17 05 2008
ايرانتونين

از شما دعوت ميکنم که از پايگاه های ايرانتونين ديدن کنيد

ايرانتونين در ضمينه کانادا و ايرانيان مقيم اين کشور فعالييت ميکند

خوشحال ميشام اگه ما رو از نظرات گهر بار خودتون بهرمند کنيد
همينطور باعث افتخار خواهد بود اگه با نام خودتان در انجمن عضو شويد تا همه از اطلاعات شما بهرمند شويم

پايگاه ايرانتونين
http://www.irantonian.com
انجمن ايرانتونين
http://www.irantonian.net

در پايان اگر دوست داشتيد خوشحال ميشيم به ايرانتونين پيوند بدين
صميمانه منتظر شنيدن نظرات شما هستيم

با تشکر

20 05 2008
ارتباط

بکاریم نهالی سر هر پیچ کلام …
خوشحالم که وبلاگ شما رو اگرچه به صورت کاملا تصادفی ، پیدا کردم . واقعا وبلاگ جالبی دارید .
خیلی تمایل به تبادل لینک با شما رو دارم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشی دوست دارم سایت من رو با نام
۩۞۩صحنه دارترین فیلم سال۩۞۩ لینک کنی . و حتما به من اطلاع بده که وبلاگ تو رو با چه نامی لینک کنم .
ارتباط

24 05 2008
شیخ الشیوخ

لوکادیوم جان
حالا که آن یافتمت نیازمند کمکم
چطوری بات ارتباط :!: برقرار کنم ؟

24 05 2008
شیخ الشیوخ

عجیب است این درخواست کمک ما توی تویترت هم که نمایان نیست :!:

25 05 2008
Siamak

با سلام میخواستم ببینم نزدیک ترین جشنواره توی این مدت کی برگزار میشه

اکه میشه جواب و به پست الکترونیکیم بفرستیت با تشکر

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

