RSS چیست؟(قسمت دوم)

31 07 2007

قصد داشتم در مورد استفاده از فیدخوانها بنویسم ولی ترجیح دادم مطالب مفیدی که رو که دوستان در این رابطه نوشتن یک جا جمع کنم:

منبع

توضیح خلاصه

عصرونه

معرفی یک فید خوان آفلاین خوب

عصرونه

مفاهیم پایه ای RSS

ابزار

یک فایل PDF نسبتآ کامل در مورد RSS و فیدخوانها

آی تی کلیک

معرفی Xfriuts: یک سایت خدمات RSS کامل

آی تی بلاگ

ارائه یک ترفند RSS ی در فایرفاکس

آی تی بلاگ

روش ساخت سایتی نظیر دو در دو بوسیله Tumblr

سفسطه های زندگی

معرفی جعبه ابزار کاملی برای RSS

عصرونه

معرفی میانبرها در گوگل ریدر

روبو

معرفی کامل RSS و ساختار آن

سعی میکنم این فهرستو به تدریج کاملتر کنم.


کارها

Information

3 responses

1 08 2007
سعید

دوست عزیز سلام

به وردپرس خوش اومدید

امیدوارم که همیشه شما رو در وردپرس ببینم

موفق باشید.

-ممنون سعید جان

1 08 2007
کورش اسلام زاده- کانادا

سلام
یک پست خوب گمون میکنم پست روبو باشه که براش زحمت کشیده. اینم لینکش:
http://robo.wordpress.com/2007/01/03/feed-advises-webmasters-webdesigners/
ممنون از لینکتون. در حال تغییر و تحول کلیه لینکها هستم. لینک متقابل را موقتا در بلاگرولینگ قرار دادم.
با آرزوی شادیتان

-مرسی کورش جان،لینک رو به مطلب اضافه کردم.موفق باشی.

23 10 2007
Babak M

سلام دوست عزیز
من هم مطلبی در رابطه با RSS نوشته ام. ممنون میشم به لیستت اضافش کنی.

http://zangoole.com/1386/07/28/rssfeed

بیان دیدگاه