80 افکت برای متنها در فوتوشاپ

9 08 2007

Tutorial های زیادی در اینترنت برای ایجاد افکتهای فوتوشاپی وجود دارد اما اکثر اوقات وقتی برای افکتهای خاصی جستجو می کنید دچار سر درگمی می شوید.سایت PhotoShopRoadmap آموزشهای گام به گام خوبی برای ایجاد افکتهای مختلف داره.من به شخصه به افکتهای متنی خیلی علاقه دارم.در این صفحه مجموعه ای از 80 افکت زیبای متنی گردآوری شده.مزیت این سایت این است که همان اول تصویر همه 80 تا افکت را می بینید و هر کدام را که پسندید انتخاب می کنید و وارد Tutorial مربوط به آن می شوید.البته این Tutorial ها خیلی در سطح مبتدی نیستند و باید از قبل کمی با فوت و فنهای فوتو شاپ آشنا باشید. کسی می دونه معادل فارسی مناسب برای Tutorial چیه؟

Text-Effects-for-Photoshop

با استفاده از این Tutorial ها این لوگو رو ساختم :دی

wodpress


کارها

Information

19 responses

9 08 2007
mehrzadpars

خیلی عالی… کلی به کارمان خورد… سپاس
;)

9 08 2007
bizbloger

وقتهايي كه مسافرت هستم يا برنامه كاري فشرده اي دارم معمولا چيزي نمي نويسم!!

9 08 2007
40le

سلام.چطوري؟ خيلي پي اينا ميگشتم.. دستت درد نكنه

9 08 2007
یک مرد خوب

کارورزی یا تمرین عملی ×
ولی سایت خوبیه من قبلا باهاش کار کردم

9 08 2007
Leo

با اجازه با اسم » لوکادیوم » لینک گشتین .

9 08 2007
parissa

ممنون كه به وبلاگهاي من سر زدي و بابت نظر لطفتون متشكرم .

9 08 2007
.

ممنون.مفيد بوود
در مورد معادل فارسي هم چه مي دونم خودآموز يا آموختار يا همون آموزش؟ البته اينو تو بابيلون گفته

9 08 2007
gozarzaman

اقا دمت گرم

9 08 2007
emad20

متشکرم از وبلاگ من بازدیدکردید…وبلاگ خوبی دارید…www.emad20.com

10 08 2007
مجازاتگر

اول اینکه مطلبتون بسیار جالب بود و مفید واقعا شد . من قدیما که جوون بودم گرافیک کار می کردم .
آدرس وبلاگ قدیمی من که توی وبلاگ جدیدم آورده شده بخش زیادیش فتوشاپ کار شده !
در ضمن بنده با تمام دوستان وردپرسی به منظور انسجام بیشتر فارسی زبانان وردپرسی تبادل لینک می کنم .
لینک شما رو هم اضافه کردم .
موفق و پیروز باشید .

22 08 2007
farshid

آقا دستت درد نكنه من 2 سال دنبال اين بودم

2 09 2007
اقبال به برگ گیاهان در طراحی لوگو « لوکادیوم: یک عنصر مجازی

[…] به افکتهای فوتوشاپی علاقه مند هستید پیشنهاد می کنم این پست قبلیم را […]

2 09 2007
IT Holics|What's Hot in Persian IT Blogs » اقبال به برگ گیاهان در طراحی لوگو » By lukadium

[…] اگر به افکتهای فوتوشاپی علاقه مند هستید پیشنهاد می کنم این پست قبلیم را […]

14 12 2007
afsaneh

سلام خسته نباشید….

7 02 2008
Navvab

عالی بود. مرسی.
موفق باشی/ بای.

8 03 2008
نگار

خيلي اتفاقي با اين سايت آشنا شدم
ايده هاتون نو و جالبه اگه ميشه ميخوام از تون يه چيزايي ياد بگيرم چون تازه كارم اگه دوست داشتين آف بزاريد
ميخونم

21 03 2008
شهرام

سلام خیلی خوب و مفید بود اما یه میشه انیمیشنهائی قرار بدین که بشه مستقیما بتونیم از اون بصورت copy / pasteتو وبلاگ قرار داد

12 05 2008
محمد رضا

من اولین بار بود که سر زدم اما بدک نبود بای

28 07 2008
ملیسا نوروزی فر

واقا عالی بود ممنون، کلی استفاده کردم

پاسخی بگذارید

