روابط من و botd

10 08 2007

من الان دو هفته هست که وبلاگ نویسی رو شروع کردم ،اما یه مشکل عجیب غریبی با وردپرس داشتم اونم اینکه با وجودی که بازدیدکنندگان خوبی داشتم اما botd اصلآ رابطه خوبی با من نداشت! فکر می کردم حتمآ چون تازه کارم نظری به من نمی اندازه،اما بعد دیدم وبلاگهایی که بعد از من اومدن هم روابط بسیار حسنه ای با جناب botd دارند! خلاصه حسابی گیج مونده بودم که مگر چه الگوریتمی داره که منو جزو آدم حساب نمیاره.تا اینکه دو روز پیش دیدم این پستم در رده بندی کلی وبلاگهای وردپرس 40 ام شده (Unfiltered Language) و اون روز از لحاظ سرعت گسترش وبلاگ هم 17 ام بودم، اما باز هم در قسمت فارسی خبری از من نبود.

کاشف به عمل آمد که این جناب botd نتونسته بفهمه من به زبان شیرین پارسی می لاگم! آستینا رو بالا زدم و رفتم اینجا و مشکلم رو با وردپرسی های اجنبی در میون گذاشتم :دی. امیدی به جواب گرفتن نداشتم اما با کمال تعجب دیدم هنوز پست نکرده جوابها شروع شد. خلاصه درد سرتون ندم بهم گفتن حتمآ زبان پروفایلتو فارسی نکردی اما من این کارو کرده بودم واسه محکم کاری گفتم زبان رو به انگلیسی برگردونم و بعد دوباره فارسی کنم.با کمال تعجب دیدم که با انجام دادن این کار بلافاصله botd تحویلم گرفت و منو جزو وبلاگهای فارسی آورد!سرعت عمل botd ما رو کف بر نمود! الان کلی ذوق زده شدم :)


کارها

Information

4 responses

10 08 2007
بامداد

من هم در شگفتم که این الگورتیم botd چطور کار می‌کنه. از یه جهت‌هایی به نظرم عجیب میاد چون گاهی وقتا وب‌لاگ من که تازه شروع به کار کرده و هیت خیلی کمی هم داره مثلا در کنار وب‌لاگ آقای مزیدی که کلی خواننده داره قرار می‌گیره.

از یه طرف دیگه هم شاید الگوریتمش طوری طراحی شده که همیشه به چهره‌های جدید اجازه حضور می‌ده. به این ترتیب که شاید یه امتیاز ویژه‌ای به وب‌لاگ‌هایی که تازه شروع به رشد کردن می‌ده که فضای وردپرس به انحصار تعداد معدودی وب‌لاگ قدیمی در نیاد.

به هر حال به نکته خوبی اشاره کردی!

10 08 2007
tablu

سلام من تابلو هستم منو ببين!!

12 08 2007
moryabdi

اون اوایل وردپرس به تازه واردا حال میده.. بعدش دیگه رندوم میشه…

15 08 2007
علي جباري

اينجا توضيح كاملي در مورد botd قرار داده شده.

http://botd.wordpress.com/about

پاسخی بگذارید

