اداپتیک را از دست ندهید

14 08 2007

وبلاگهای ایرانی شدیدآ نیازمند چنین سرویسهایی هستند: Adoptic این امکان را به ما می دهد که مطالب وبلاگهای دیگران را در وبلاگ خود تبلیغ کنیم ، با این کار اعتبار کسب کنیم و با این اعتبار تبلیغ وبلاگ خودمان را روی سایر وبلاگهایی که عضو اداپتیک هستند نمایش دهیم.

Adoptic

به نظر میاد بازی بسیار سرگرم کننده و مفیدی باشه، هر چند هنوز ثبت نام در اون صرفآ از طریق دعوتنامه هست.کسی میدونه کدی که برای نمایش تبلیغات باید به وبلاگ اضافه کرد جاوااسکریپت هست یا نه؟ اگر جاوا اسکریپت باشه راسته ی کار ما وردپرس نویسها نیست!

هر چند من عادت کردم به پدیده های نوظهور در وب فارسی با شک و تردید نگاه کنم اما این Adoptic به نظر حرفه ای میرسه.مخصوصآ از گرافیک سایتش خوشم اومد.

پ.ن تعدادی دعوتنامه ی اداپتیک موجود است. ایمیل خود را در قسمت نظرات بگذارید تا برایتان ارسال کنم.( وردپرسیها متاسفم که کد جاوااسکریپت هست و ما نمی تونیم استفاده کنیم!) 


کارها

Information

10 responses

14 08 2007
raindigital

سلام.

راست میگی گرافیکش قشنگه ازون عکس پارکینگ هم خیلی خوشم اومد.

من شما رو تو بلاگ رول اد کردم;)

14 08 2007
MicroDump

کد جاوا اسکریپت است.

-صد افسوس! وردپرس هزار تا مزیت داره اما این ممنوعیت
جاوااسکریپتش بعضی وقتها حسابی دست و پا گیر میشه.

14 08 2007
lord13

اگه جاوا اسکریپت باشه که از دستش دادیم!

-لرد عزیز تو قسمت پروفایلت آدرس وبلاگتو بنویس تا وقتی کامنت مینویسی
بتونیم بهت سر بزنیم !

14 08 2007
مهدی

سلام دوست عزیز اول این که شما اگر ایمیلتو بدی احتمالا خودشون اینوایتت می کنند چون اون قسمت درخواست عضویت که الکی نیستش!
دوم این که منم دوماهی میشه که دارم می نویسم از وبلاگتون خوشم اومد اگر دوست دارید با هم تبادل لینک بکنیم البته من پیش دستی کردم و به شما لینک دادم حالا اگر دوست داشتید شما هم ما رو بلینک.در ضمن به ما یک سری بزن و نظرتو بگو.

-از لطفت ممنونم.دعوت نامه رو دریافت کردم.

15 08 2007
بامداد

سلام لوکادیم جون. نگران نباش بالاخره یه راهی پیدا می‌شه. من فکر می‌کنم دوستان آدوپتیک راه‌حلی برای این موضوع که بدون وردپرس هم بشه از سرویسش استفاده کرد پیدا می‌کنن. شاید هم وردپرس یه widget درست کنه که به کمک اون بشه javascript هم اجرا کرد.

با توجه به اینکه کسانی که پشت‌سر ادوپتیک هستن، همونایی هستن که بالاترین رو راه‌اندازی کردن من فکر می‌کنم ادوپتیک چیز خیلی جالبی از آب در بیاد.

20 08 2007
mohamad reza

salam matalab galeb bood
age mishe ye k davat name baraye man be adrese m_r2r_a4@yahoo.com befrestid
mamnon montazeram

21 08 2007
نوستالژی

سلام ممتون میشوم اگر برای نت یکی از اون دعوت نامه ها رو بفرستید

21 08 2007
نوستالژی

نت = من

4 09 2007
hesham

salam
ba tashakor az weblog khoobetoon.
manam ye davatname ……
h_e115@yahoo.com

27 11 2007
loggers » بایگانی وبنامه (وب‌نامه (وبلاگ)) » loggers › پیش‌خوان — WordPress

[…] اداپتیک را از دست ندهید ۳۰۰+ ابزار وبلاگ نویسی با وردپرس […]

پاسخی بگذارید

