فستیوال نصب اوبونتو در تهران

8 09 2007

ubuntoمن خودم اوبونتو باز نیستم ولی اوبونتو بازها را دوست دارم! اگر تا کنون مطلع نشدید بدانید و آگاه باشید که دوشنبه همزمان با روز جهانی نرم‌افزار آزاد جشنواره ی نصب اوبونتو در تهران برگزار می شود.یقینآ از شرکت در چنین محفل گرم و دوست داشتنی پشیمان نخواهید شد.

زمان: دو‌شنبه ۱۹ شهریورماه ۱۳۸۶ – ساعت: 16 تا 20
مکان: خیابان ولی‌عصر – چهارراه ولی‌عصر – پارک دانشجو

ubuntu_4_robots

مطالب تکمیلی را از وبلاگ دنبال کنید.

پ.ن. همبستگی وبلاگ نویسان آی تی در چنین مواقعی می تواند بسیار کارساز باشد. این دو روز گذشته مطالب وبلاگهای زیادی به اطلاع رسانی در مورد این جشنواره اختصاص داشت..


کارها

Information

7 responses

8 09 2007
سعید

سلام

خوبی؟

ممنون که خبر رو گذاشتی. خودتم بیا

راستی اون آدرس پارک داشنجو است نا دانش

موفق باشی

8 09 2007
lukadium

ممنون سعید جان، آدرسو درست کردم.متاسفانه خودم سعادت شرکت ندارم،دوستان به جای ما ;)

8 09 2007
soboone

من هم که تو تهران نیستم بیام ولی حتماً تو جلسات آی تی نویسان در اینترنت شرکت میکنم چون خودم و عرفان سخت دارم دنبالش میکنیم تازه یه صفحه هم برای شرکت تو جلسه زدم

9 09 2007
آمیر

منم اوبونتوباز نیستم ولی یکی از دوستانم هست و بنابراین مرسی از خبرت.
stack مطالبت رو یهو خالی نکن ای لوکا…!! دو روز نمیایم سه تا پست می ذاری؟!!

9 09 2007
perullz

festivale jalebi bayad bashe!!:D
tnx

10 09 2007
moryabdi

میبینم که ترکوندی… مطالبت عالیه موفق باشی…

10 09 2007
grayidea

مرسي از مطلبت !

پاسخی بگذارید

