زیباترین نابغه جهان

28 09 2007

میدانید که IQ اکثریت افراد در بازه ی 85-115 قرار می گیرد و کسانی که IQ بالای 130 دارند فوق نابغه نامیده میشوند.تخمین زده می شود که اگر از آلبرت انیشتین مرحوم تست IQ به عمل می آمد نمره 160 میگرفت.

حتما متعجب خواهید شد که نمره IQ یک خانم خواننده ی لهستانی که در فهرست ده زیباروی لهستان در رتبه ی دوم قرار دارد تنها چهار امتیاز از انیشتین کمتر است! در سال 2004 Doda Elektroda در سن 20 سالگی به عضویت جامعه Mensa درآمد و اثبات شد که دارای آی کیوی 156 است.Mensa موسسه ای است که به کشف نوابغ سراسر دنیا می پردازد و تا کنون 100,000 نفر از 100 کشور دنیا در آن عضویت دارند.

Doda Elektroda

از قرار دادن سایر عکسها معذوریم!خودتان ببینید : [1] [2] [3] [4] [5]

به دکتر مزیدی عزیز پیشنهاد می کنم یه تحقیقی به عمل بیاره ببینه ایشون در توییتر، فلیکر،فیس بوک،استامبل و … عضو نیستند؟ حتی می تونن یکی از اون کامنتهای جانانشونه اینجا بدن: وب سایت رسمی Doda Elektroda

منبع [+]


کارها

Information

39 responses

28 09 2007
dedicator

ادای دِین بود
لینک شدی

28 09 2007
arman

baz damesh garam dareh aavaz mikhooneh o narafteh atom matom theorizeh koneh ta baadan bendazan sareh mardoom-e bad bakht

28 09 2007
kochebagh

با این همه IQ خواننده شده! عجبا؟!

28 09 2007
حمید

به این می گین خوشگل؟ با این ادا بازی و عشوه خرکی؟؟؟

28 09 2007
mhmazidi

اگرهم اكانت داشته باشه و من پيدا كنم مطمئن باش به تو پسر هيز ِ چشم چرون نخواهم داد :دی .ياد بگير به اين نابغه به چشم خواهری نگاه كني :دی

28 09 2007
mhmazidi

راستي تو مگه نرفته بودی مگا اي تي؟؟ پس چي شد دوباره اينجایی كه؟ من فكر كردم اينجارو بستي واسه همين منم بستمش!!

28 09 2007
soboone

عجب ، ولی باز هم مردها بالاتر هستند بعد تازه تو هم میتونی نابغه بشی انیشتین از 25 درصد مغزش استفاده کرد باورت میشه بعد فکرش رو بکن اون 25 درصد بود ما چقدریم!
:)

28 09 2007
Mehran

سلام…جای تعجب داره !!
آخه اکثر این هنرپیشه ها و مدلها یه مقدار شیش میزنن!! (حداقل تو هالیوود که اینطوریه!) :دی

28 09 2007
آمیر

واقعاً که…! این عکسا چیه اینجا نذاشتی؟! اینا همشون جزو عناصر طبیعی کره خاکی هستن. باید ازشون تقدیر بشه!!
ولی خودمون ها…بخش IT رو جدا کردی، وبلاگت خیلی متفاوت شده جناب لوکا!

28 09 2007
bizbloger

همه چي تمومه!

28 09 2007
ferdowsi

با درود :
«کسانی که IQ بالای 130 دارند فوق نابغه نامیده میشوند» ؟!؟!؟!؟!؟
کی اینو گفته ؟
نه عزیز من … این خبرا نیست
ینی من که تا حالا بیش از 15-10 تا تست دادم و بین 160-140 بوده فــــــــوق نابغه ام ؟
نه بابا جان …
در ضمن این منسا که گفتی کجاست و چجوریه ؟
ینی ما هم اگه تست بدیم میتونیم بریم عضو شیم ؟

28 09 2007
sepanta

سلام. ممنون که سر زدی. حالا تکلیف ما چیه که iq مون 130 شده.خیلی باهوشیم یا خوشگلیم؟؟؟؟

28 09 2007
kptools

سلام. خوندم . راستی آی کیو من 112 هست!
پیش من هم بیا

29 09 2007
lukadium

@ dedicator: تو پروفایلت آدرس وبلاگتو اشتباه نوشتی که!
@ mhmazidi: من نگفتم اینجا نمی نویسم که! فقط مطالب در مورد آی تی رو اینجا نمی نویسم.
در مورد اینکه اکانت Elektroda جون رو هم نمی خوای بدی اشکال نداره چون تو همه ی این سرویسا تو Add list من هستی.در نتیجه پیدا کردنش کاری نداره :دی
@ Sepanta: با این عکسی که کنار کامنتت هست فکر کنم جوابت واضحه
@ ferdowsi: افتخار می کنیم که همچین همسایه ی نابغه ای پیدا کردیم!

29 09 2007
dedicator

ممنون از تذکرت، اصلاح شد

29 09 2007
Top Posts « WordPress.com

[…] زیباترین نابغه جهان میدانید که IQ اکثریت افراد در بازه ی 85-115 قرار می گیرد و کسانی که IQ […] […]

29 09 2007
maryamss

خیلی جالب بود.بیچاره اگه انیشتن زنده بود حتما خودشو خفه می کرد.بالاخره اگه تو امتیاز دهی برای خوشگلی هم بود این خانوم کلی از انیشتن بیشتر نمره می اورد

29 09 2007
yek mard

من لزومي نمي‌بينم كه كسي هر دوتاشو داشته باشه ولي ايني كه معرفي كردي خوشگل كه نيست بقيه‌شم جاي شك داره. كافيه بين خواننده‌ها و هنرپيشه‌ها بگردي تا خيلي خوشگل‌تر از اين خانم پيدا كني.
در ضمن معمولاً وقتي كسي خوشگله ديگه بقيه‌ي چيزاش تحت‌الشعاع قرار مي‌گيره.

30 09 2007
Shahrzad

منم یه وبلاگ فارسی دارم. 6 ساله..جدیدا انتقالش دادم به ورد پرس..
راستش مفهوم IQ تو کشورهای غربی فرق داره.. نسل جدیدشون اصلا آدم هایی نیستن که از مغزشون خیلی استفاده کنن. اکثرا می دن دنبال رشته های تحصیلی راحت. در ضمن به خصوص در آمریکا، اطلاعات عمومی شون در حد سیب زمینیه.. یه بار از یه آمریکایی در مورد آلمان پرسیدم، نمی دونست کجاست!!
به هر حال، ممنون به وبلاگم سر زدین.. بازم بیاید اونورا.. خوشحال می شم بیشتر ایرانی ببینم :)

30 09 2007
rooznote

جالب بود.ممنون

30 09 2007
مجازاتگر

گوش كردن موزيك آهنگهاي اين خواننده حالي ميده، نه!
هم نابغه است و هم خواننده پس خيلي كارش درسته.

1 10 2007
Keshvary

نابغشو نمی دونم ولی زیباست …

1 10 2007
mina heidari

اي لوكادويم…
اي نام با مسمايي داريد شما ما را به ياد نامزد مرحوم خواهر گرامي مان انداختيد كه اسمش مرتيكو است
شايان ذكر است كه نامزد مرحوم ما نيز اسمش بن وليو است و روحمان تازه همي گشت كه با شما آشنا همي شديم….
اي لوكاديوم اين اي كيو چيست؟ چقدر نامش زيباست شايد به دير ما نرسيده است شايد اسبش در راه تلف شده است و البته ما را به ياد نامزد مرحوم شخص ديگري مي اندازد.

1 10 2007
pooya

مطالبتون آموزنده است خوشحال ميشوم تبادل لينک داشته باشيم

1 10 2007
rooznote

ممنونم از یاد آوریت.

15 10 2007
Ehsan Moslehi

اینا همهشون یه نفرن؟ یا آی‌کیو من به سمت جلبکا میل کرده؟

17 10 2007
mrkhalili

وقتی سال اول دبیرستان به مدرسه ای بروی .
دفتر پاره ای برویت می نهند.
که اتو خورده صفحه ای دارد.
و به من نشان ندادند.که چقدر نابغه ام.
یقین میرضایی نمیخاسط مدره بشوم.

1 11 2007
leila

به نظر با اينهمه ارايش و چندساعتي كه انواع واقسام بهترين موادها رو بهترين گريمورها بهش زدن بايد از انيشتن قشنگترهم بشه ولي هوشش رو بايد تبريك گفت

2 11 2007
assistant

آدرس بدید ماهم بریم امتحان بدیم شرت می بندم 170 رو بزنم..

27 11 2007
6 12 2007
بهبودی

http://mensa.org.pl/index.php?do=go&id=8
این صفحه لهستانی ها توی mensa هستش.اسم این بابا این تو نیستش:دی

12 12 2007
نمایشگاه مجازی فارس

من باور نمی کنم

6 01 2008
روزگار نو

لینک خبر کجاست؟
با اجازه لینک شما را اد کردم.

14 03 2008
فيلتر شكن

بابا من كه از اين نابغه ترم. ش.ش من 12710 هستش

ولي دمت گرم عجب بيت المالي درست كردي

توضيح: بيت المال جايي كه مال زيادي درآن جمع شود.

14 03 2008
راي

من نميدم تو ام نده تاسر نوشتمون اينجوري مشخص شه

5 05 2008
ff

من قبول دارم چون نیکول کیدمن هم آی کیوش 132 است شارون استون هم 156 مدونا 150 آرنورد هم فکر کنم 160

7 05 2008
arash

منكه مي گم آي كي ايشون صد برابر اينشتنه

28 06 2008
soosan

از بالاتنه که نه شاید از پایین تنه خشگل باشه اگه عکساشو می ذاشتی می شد دقیقتر اظهار نظر کرد.

11 10 2008
samaneh

man 130 shodam hala man che jooriam ?khengam ya bahoosham.
taze teste hoosh age chand bar bezani har dafe balatar miri

پاسخی بگذارید

