سپیده دم در شیراز

5 12 2007

این موقع از سال رو من خیلی دوست دارم! آخرای پاییز و اوائل زمستون یه حال شیدایی باحالی پیدا می کنم.دو سه سال پشت سر هم که این جوری بوده! الان ساعت ۶:۴۰ صبحه و من یه همچین حسی دارم! چند تا عکس هم گرفتم و خواستم به اصطلاح ما تازه به دوران رسیده ها در وبلاگم با دیگران Share کنم. ;)

اینجا دیگه هوا حسابی سرد شده.دو روز پیش بالاخره بارون هم اومد و الان رو کوههای اطراف برف نشسته و خیلی مرطوب و مه آلوده هوا. (البته این منطقه از شیراز که من زندگی می کنم)

dawn4

dawn3

dawn2

dawn1

 

چیه تا حالا عکسای به این مزخرفی ندیده بودین مگه!؟

کارها

Information

5 responses

5 12 2007
پيمان

كاكو تو هم شيرازي بودي و ما نميدونسيم؟؟

5 12 2007
صادق

اتفاقاً عکسهاش خیلی هم خوشگلن.

5 12 2007
sepanta

برادر لوکا عکسات جالب ناک بود .عزیزم طبق قوانین بین الملل بهتر است کامنت ها در آخرین پست گزاشته شوند و اشاره شود که مربوط به کدام پست بوده.تو هم که ماشالله روزی 3 تاپست میدی

5 12 2007
shortcutways

قشنگ بودن!! هرچند من يك عمر شنيدم ارديبهشت شيراز…

8 12 2007
کمال

چه زیبا

پاسخی بگذارید

