خدمات هاستینگ »» قاچاقچیان یک کالای مجازی

6 12 2007

hosting حکایت حال نمایندگیهای ارائه دهنده خدمات هاستینگ در ایران بی شباهت به قاچاقچیان کالاها نیست! البته قصد توهین به این قشر زحمتکش رو ندارم ولی خدایی دلالی به این سبک جوانمردانه است؟

با پیدا کردن طریقی نحوه ي تبدیل دلار به تومن از طریق اینترنت رو یاد می گیری٬ میری ریسلر یه شرکت پدرسوخته ي دیگه میشی و فضا و پهنای باند مجازی رو به خلق خدا میندازی بعدش میری میری که پیدات نمیشه!؟

 

+ پانوشت: ببخشید یه کم تند بود.ولی دل پری از دست چند تا از اینها دارم.


کارها

Information

7 responses

6 12 2007
macromediax

راست میگی . اکثر اینا – بخصوص ریزه میزه هاشون – دامین مشتری و سرویس رو به بخشی از چیز خود گرفته ند …. اون شرکت resalat.ir بود که دامین ها رو دو در میکرد…. خیلی ها از دستش تو 3 سال گذشته شاکی بودن .
الان سه تا از بهترین هایی که من خودم میشناسم و چند سالی باهاشون کار کردم و خوب بودن اینان: http://www.persiantools.com , http://www.persianorbit.com , http://www.payahost.com
بقیه رو شناختی ندارم … اما اینا مطمئن هستن

6 12 2007
صادق

خوب راست هم میگی!

7 12 2007
شیخ الشیوخ

سلام
پسر تو بچه شیراز بودی رو نکرده بودی؟
ای بابا
البت اصفهان ما چیزه دیگه ایه ولی شیراز هم به صورت خفنی عشق است
من هرساال اردیبهشت اگه نیام شیراز سالم سال نمی شه!
اما بازم اصفهان ما چیزه دیگه ایه حتی اگه حافظ گفته باشه
اگرچه زنده رود آب حیات است
ولی شیراز ما از اصفهان به !
.
.
حالا اصل مطلب
این قالب وبلاگ اصلا با اینترنت اکسپلورر سازگاری نداره همه چیزا در هم بر هم نشون میده!
چه کارش باید بکنم!
.
می خوام برای پست جدید 3 تا فایل آپلود کنم کجا را پیشنهاد می دی؟
قربونت
فعلا خدانگهدار

7 12 2007
rooznote

این زیر سر دولت الکترونیک محمود که مریضیش به اینا هم سرایت کرده.به روزم

8 12 2007
hiva

حرف دل من هم بود.

14 12 2007
karmania

دولت الكترونیك هم چرت و پرته !
مثلاً تو كرمان هم داره پیاده میشه ، ولی كرمان وضعش خیلی خرابه ! 153 تا دامین كرمانی رو من منتقل كرددم و برگردوندم كه بفهمن دنیا دست كیه ! :D
تو وبلاگم يه كم در مورد این اتفاق نوشتم ….

14 12 2007
karmania

ببخشید 173 تا !

پاسخی بگذارید

