وقتی همسایه ای اثر شما را مثل بنز می دزد چه حالی پیدا می کنید؟

10 02 2008

با بازی سودوکو آشنایی دارید؟ این بازی یک بازی ژاپنی بسیار اعتیاد آوره که این روزها برای من خانمانسوز شده و دائمآ با گوشیم مشغول این بازی هستم.دیروز به سرم زد که با استفاده از لوگوهای شبکه های اجتماعی مانند دیگ ٬ میکس٬ استامبل اپان و… یه جدول سودوکو درست کنم.جدول رو ساختم و در فلیکر و وبلاگ انگلیسیم آپلود کردم.امروز به صورت اتفاقی لینکی را در دیگ دیدم که نام بسیار آشنای Social Media Sudoku را بر خود داشت.با دنبال کردن آن به وبلاگ دوستی در همین وردپرس فارسی خودمان [1] برخوردم با این مضمون:

من معمولا سودوکو زیاد بازی میکنم، مدتی هم هست که عاشق وب 2.0 و شبکه های اجتماعیم، همینجوری که داشتم تو سایتهای سودوکو میچرخیدم، این سودوکو رو دیدم، خیلی یهویی تصمیم گرفتم که این سودوکو شبکه های اجتماعی رو یه کم ویرایش کنم !!! سودوکو پایین مثل سودوکو معمولیه با این تفاوت که به جای اعداد از لوگو سایت های اجتماعی مثل فیس بوک و دلیشز و بالاترین (!) و … استفاده شده.

soduko-social-media.jpg

نگو این بنده ی خدا لینک این مطلب را در میکس دیده و از آنجا که تصورش را هم نمیکرده سودوکو را یک ایرانی ساخته باشد مثل بچه خوشحالها لینک پایین عکس را بریده و به راحتی هر چه تمام تر خود را خالق خلاق آن خوانده و حتی لینک را به دیگ هم فرستاده!من که از خلاقیت این آقا پسر کف کردم.

باشد که خداوند با میکل آنژ و لئوناردو داوینچی محشورش گرداناد.آمین

[1] : عنوان وبلاگ مربوطه را به علت ابراز پشیمانی صاحب آن حذف کردم.


کارها

Information

21 responses

10 02 2008
علیرضا

سلام، به هر حال من صبح فوری حلش کردم. برات میل کردم جوابش را.

10 02 2008
محمد کشوری

نمیدونم چی بگم زبونم قاصره …

10 02 2008
ژوبین آی تی

:)
چینیا کم آوردن

10 02 2008
Reza. R

سلام.
بذار کل ماجرا رو توضیح بدم :
اولن من عادت ندارم مطلبی رو بدون ارایه منبع تو وبلاگم بذارم، با نگاهی به همه پستهام فکر کنم بتونید این بفهمید.
دیشب که همینجوری قاطی وبلاگهای IT میگشتم، به وبلاگ شما رسیدم، خیلی از این خوشم اومد و تصمیم گرفتم یه کم ویرایشش کنم و به قول شما به اسم خودم بذارم تو وبلاگم، همین کارو هم کردم، ولی یکی دو ساعت بعد، پشیمون شدم و متن پست و به همراه لینک انحرافی ادیت کردم و دوباره پابلیشش کردم، ولی احتمالا شما قبل از اینکه متن ادیت شده رو بخونی، به متن اولیه رسیدی، ضمنا اگه به چیزی که نوشتم دقت کنی ، میبینی که من نگفتم که اینو من طراحی کردم من گفتم «… و سایتهای سودوکو میچرخیدم، این سودوکو رو دیدم، خیلی یهویی تصمیم گرفتم که <> رو یه کم ویرایش کنم !!!» من فقط گفتم که این سودوکو رو من یه کم ادیتش کردم و نگفتم که که من طراحیش کردم،
لینک اولی که داده بودم به یه سایت انحرافی بود ولی وقتی یکی دو ساعت بعد ادیتش کردم، لینک به سایت شما دادم .
بازم از اشتباه پیش اومده معذرت میخوام و درس عبرتی شد که همیشه منبع رو ذکر کنیم.

در جواب کسی که زبونش قاثره هم باید بگم که ……….. هیچی، بیخیال.

10 02 2008
Reza. R

سلام.
بذار کل ماجرا رو توضیح بدم :
اولن من عادت ندارم مطلبی رو بدون ارایه منبع تو وبلاگم بذارم، با نگاهی به همه پستهام فکر کنم بتونید این بفهمید.
دیشب که همینجوری قاطی وبلاگهای IT میگشتم، به وبلاگ شما رسیدم، خیلی از این خوشم اومد و تصمیم گرفتم یه کم ویرایشش کنم و به قول شما به اسم خودم بذارم تو وبلاگم، همین کارو هم کردم، ولی یکی دو ساعت بعد، پشیمون شدم و متن پست و به همراه لینک انحرافی ادیت کردم و دوباره پابلیشش کردم، ولی احتمالا شما قبل از اینکه متن ادیت شده رو بخونی، به متن اولیه رسیدی، ضمنا اگه به چیزی که نوشتم دقت کنی ، میبینی که من نگفتم که اینو من طراحی کردم من گفتم «… و سایتهای سودوکو میچرخیدم، این سودوکو رو دیدم، خیلی یهویی تصمیم گرفتم که <> رو یه کم ویرایش کنم !!!» من فقط گفتم که این سودوکو رو من یه کم ادیتش کردم و نگفتم که که من طراحیش کردم،
لینک اولی که داده بودم به یه سایت انحرافی بود ولی وقتی یکی دو ساعت بعد ادیتش کردم، لینک به سایت شما دادم .
بازم از اشتباه پیش اومده معذرت میخوام و درس عبرتی شد که همیشه منبع رو ذکر کنیم.

در جواب کسی که زبونش قاصره هم باید بگم که دیگ (شایدم میکس !!!) به دیگه میگه روت سیاه

10 02 2008
Reza. R

جوابیه ای در وبلاگ خودم گذاشتم.

10 02 2008
همون R2G Soft

جوابیه ای را در وبلاگ خودم گذاشتم.

10 02 2008
کمال

آمین.
واتر مارک رو برای چنین وقت هایی ساختن دیگه

10 02 2008
jimcary

سلام دوست عزيز
من در به در دنبال اين بازي براي موبايلم هستم البته از نوع جاوا

اگر بازي كه شما رو موبايلتون انجام ميديد از نوع جاواست خوشحال ميشم كه براي بنده هم بفرستبد

10 02 2008
gajamoo

به نظرم هر دو بزرگوارید،چه لوکادیوم عزیز که عنوان وبلاگ رو حذف کرد،چه رضا که مردانگی کرد و عذر خواهی کرد.
ای ول به هر دو.
موفق تر از همیشه باشی

10 02 2008
چشم غمگین

یادمه دفعه اول که پرینتش کردم تا دو روز نشستم سره این بازیش و با تاسف باید بگم که نشد حلش کنم! تو فیس بوک هم اددش کردم منصرف شدم! :)

آخی خجالت کشید!؟

11 02 2008
فتحی

لوکادیوم جان. من این مطلب را در فلیکر شما دیدم. بعد هم به سایت انگلیسی رفتم ولی نمی دانستم که صاحب وبلاگ شما هستید. جالب است که من جواب را برای صاحب وبلاگ میل کردم و تازه من را تشویق هم کرد. معلوم نیست این بنده خدا کی بوده که من بهش ایمیل زدم. تازه الان هم اضهار بی اطلاعی می کند. رسما سوتی اندر سوتی دادم به یک آدم بی ربط میل زدم :)

11 02 2008
آی تی شوک

:D :D :D
خیلی خنده دار بود البته برای من.
ولی مهم اینه که به هر حال عذر خواهی کرده دیگه
ایول به جفتتون

11 02 2008
Adinaَ

یه کم سخت بود. اما من هم حلش کردم (من نسخه‌ای رو حل کردم که لوگوی بالاترین هم توشه)

11 02 2008
Reza. R

ولی خودمونیم ها، عجب تبلیغی واسه وبلاگم شده ها !!!!!

11 02 2008
From Tehran, with love!

از ترس اینکه معتاد نشم سراغش نمی رم!

D:

11 02 2008
ali786

سلام
آا چه … تو … شده ، ولی من اول به رضا آفرین می گم چون انسان تو زندگیش اشتباهاتی می کنه اما خوبه که اشتباهاتش رو به گردن بگیره و منکره اونا نشه ، این اتفاقات تو وب خیلی پیش میاد
تا یادم نرفته از لوکا هم به خاطر این مطلب جالب تشکر می کنم
راستی فتحی ، بابا تو دیگه کی هستی خیلی خندیدیم رفیق .
موفق و پیروز باشید

یا علی مدد .

11 02 2008
سروش

آره بابا ! بیاین همدیگه رو بوس کنید. دیگه هم با هم دعوا نکنید . با هم بازی کنید.

12 02 2008
Hamid

متاسفم از اتفاق رخ داده و خوشحالم از دوستی دوباره اتون.
من یه سوال دارم که البته ارتباطی به این بحث نداره.
معمولا برای مبارزه با اسپمرها آدرس ایمیل رو پنهان می کنند یا این که اون رو به صورت تصویر نمایش می دهند به طوری که به هر حال آدرس صحیح در کد صفحات نوشته نشه.
شما هم از چنین تصویری استفاده کردی اما در عین حال تصویر رو به آدرس صحیح ایمیلت لینک کردی.
ممکنه بگی چرا این کار رو می کنی؟

12 02 2008
حسین

سلام عزیز
وبلاگ پارادوکس افتتاح شد . سر بزنید . سرافرازمان می کنید .

16 02 2008
SaeedTNT

بله بله
خسته نباشید می گم!

پاسخی بگذارید

