والنتاین

12 02 2008

بدون شرح!

کارها

Information

21 responses

13 02 2008
شیخ الشیوخ

ای بابا!
دوباره اومد ولنتاین !!

13 02 2008
ali786

سلام
ما که چیزی ندیدیم

17 02 2008
چشم غمگین

تا نصفش رو دیدم، باقیش گیر کرد. موزیکش از کیه؟!

1 03 2008
نام را باد برد

ما هم چیزی ندیدیم

4 03 2008
ebi61

با تشکر از وبلاگ خوبتون
لینک شما رو در وبلاگ خودم خواهم گذاشت. متقابلاً به ما هم لینک بدهید خوشحال می شوم.

9 03 2008
نگار

منم چيزي نديدم ولي بهت تبريك ميگم اولين باره كه معتاد شدم

15 03 2008
شیخ الشیوخ

برادر دوباره چرا ناپدید شدی؟؟

19 03 2008
آی تی شوک

سلام

دوست عزیز به یک بازی وبلاگی دعوتت می کنم .

به اینجا یک سری بزن.

موفق باشی .

19 03 2008
شیخ الشیوخ

بوی باران
بوی سبزه
بوی خاک
شاخه های شسته
باران خورده پاک
آسمان آبی و ابر سپید
برگ های سبز بید
عطر نرگس
رقص باد
نغمه ی شوق پرستوهای شاد
خلوت گرم کبوترهای مست
نرم نرمک میرسد اینک بهار
میرسد اینک بهار
خوش به حال روزگــار

خوش به حال چشمه ها و دشت ها
خوش به حال دانه ها و سبزه ها
خوش به حال غنچه های نیمه باز
خوش به حال دختر میخک که میخندد به ناز
خوش به حال جام لبریز از شراب
خوش به حال آفتــاب

ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم
ای دریغ از من اگر مستم مسازد آفتاب
ای دریغ از ما دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار
گر نکوبی شیشه ی غم را به سنگ
هفت رنگش میشود هفتاد رنگ
هفت رنگش میشود هفتاد رنگ
.
نوروزتان پیروز

20 03 2008
mychamber

سال نو مبارک.
امیدوارم به تمام آرزوهایتان برسید.

20 03 2008
خواب بزرگ

سالت خوش عنصر مجازی عزیز!

20 03 2008
حبیب

خیلی دیر کردم ولی باز هم لذت بردم
ممنون

20 03 2008
Bamdadi

سلام بهارنو مبارک!

21 03 2008
محمد (ققنوس)

لوکادیوم عزیز و محترم

سال نوی شما مبارک باشد. کجائید؟ نیستید؟ 12 فوریه کجا امروز 20 مارس کجا؟

امیدوارم هرکجا که هستی روزگار بر وفق مرادت باشد و سلامتی و خوشی قرین ایامت.

با تقدیم احترام
محمد (ققنوس)

21 03 2008
مهدي مصطفايي

جناب لوکادیوم سال نو بر شما مبارک، انشاء الله در سال حاضر لذت کامیابی و ایمان را تجربه کنید و سال و سرحال باشد.

ارادتمند / مهدی

28 03 2008
مظاهر

سلام. درسته که اهل موسیقی (خانمهای خوش صدا بخونن) نیستم ولی کلیپ زیبایی بود. مال اون لحظه ای خوشه که تنها هستید توی پارک قدم می زنید … با هم بخونید …

29 03 2008
شیخ الشیوخ نادرالدین شاه

خب خدا را شکر زنده ای !!
امیدوارم این غیبت های بیشمار تنها دلیل خوبی داشته باشه !
شاد و پیروز باشی

4 04 2008
هوتاک

سلام
من یه درخواستی دارم ، ممنون میشم اگه کمکم کنی.
برای کار پایان نامم یه پرسشنامه دارم که برای نظرسنجی رو وب گذاشتمش.
میشه خواهش کنم فقط اگه ساکن تهران هستی، زحمت پرکردن این پرسشنامه رو بکشی. سعی کردم زیاد وقت گیر نباشه.
http://www.bacheTehran.Org
پیشاپیش متشکرم.

4 04 2008
Ayyoob Mirzaie

خداوندا برسان ADSL ارزان و پر سرعت

8 04 2008
سروش

کجایی پس لوکادیوم؟!؟!؟!؟!

9 04 2008
www.meetup.blogfa.com

salam , chan sal pish , weblog khooni rahat bood , alan in rss ro chi karesh mishe kard ? man halim nashod , agar mishe vasam too webam benvisin

پاسخی بگذارید

