شاید سیگار کشیدن آنقدرها هم مضر نباشد … لااقل برای پرندگان

8 05 2008

شاید سیگار کشیدن برای سلامتی ضرر داشته باشد اما حداقل برای حیات وحش می تواند مفید باشد.برایان کلاوس همیشه از حیات خلوت خانه برای سیگار کشیدن استفاده می کرده و ته سیگارها را هم درون یک سطل زباله معدوم می نموده تا اینکه تصمیم به ترک سیگار کشیدن می کند و مدتها پا به حیات خلوت نمی گذارد.یک روز صبح که به صورت اتفاقی به حیاط خلوت می رود با این پرنده ی مهاجر روبرو می شود که از این ته سیگارهای انباشته شده لانه ای برای خود ساخته و در آن تخمگذاری هم کرده!

جوجه ی تازه سر از تخم درآورده درون تل ته سیگارها هم دیدنی است.


|+| منبع

|+| خوراک من


کارها

Information

9 responses

8 05 2008
رضا

به این میگن همسازی حیوانات با انسان

8 05 2008
افیون

حالا هی بیان بگن ترک کن!
نمی فهمن امثال من چقدر برای جامعه مفیدیم!

9 05 2008
aaryoo

عالی بود. چقدر زیبا و معصومانه :)
مرسی لوکای عزیز

9 05 2008
سروش

مرد به این میگن. حجم فیلتر های قرمز رو ببین!

9 05 2008
صندوقک

به اين مي گن پرنده قانع حتي به لانه اي از ته سيگار هم راضي شده :)

9 05 2008
یارامام

منم تازه به سیگار کشیدن رو آوردم
می دونم عاقبت خوبی ندارم
ولی به خاطر یه … به این بلا دچار شدم
چی فکر می کردم
چی شدم

9 05 2008
raoros

ناز بود خیلی!!!

14 05 2008
یه بچه قشنگ

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa_b@yahoo.com
دمش گرم یارو ترک کرده

28 06 2008
h

آدم تا سيگار نگشه مرد نميشه!
وقتي كه سيگاري شد و تونست ترك كنه انوقت مر واقعي ميشه!!!

بیان دیدگاه