با تصویر خود یک صفحه جستجوی شخصی بسازید

8 09 2007

چرا این ایده ی ساده به ذهن خلاق من و شما نرسید؟ سرویس جدیدی است که می توانید با آن یک نسخه ی شخصی گوگل بسازید.تنها کافی است عکس مورد نظر خود را آپلود کنید و هنگام جستجو در گوگل حض بصری هم ببرید![حض رو درست نوشتم که؟ :) ] درآمد این سایت از تبلیغات نمایش داده شده هنگام جستجو در گوگل است.ببینید یک فکر بدیع چه سود هنگفتی به جیب شما سرازیر خواهد کرد! 

groovle

هر چه با خود کلنجار رفتیم که از نمایش این نمونه مستهجن گوگل صرفنظر کنیم بر نفس لوامه فائق نیامدیم!


کارها

Information

11 responses

8 09 2007
mansoor

دست بر قضا من هم از مبارزین نفس هستم و همیشه هم بر آن فایق شده ام ؛ نفس لوامه من گفت از این صفحات نساز ولی من ساختم و نفسم را شکست دادم ، شما هم تلاش کنید نفستان اینگونه باشد

8 09 2007
مجازاتگر

به نظر من هم ايده جالب و پولسازي است ، كاش ما هم از اين ايده‌هاي جالب داشتيم . اما اميدوارم بيشتر بر نفس لوامه خويش تسلط داشته باشيد. در ضمن به شما و دوستان مشابه 100 گرم «كافور» به هنگام صرف هر وعده غذايي تجويز مي‌شود. (چشمك)
موفق باشيد.

8 09 2007
soboone

به نظر من این صفحه ای که تو groove نشون داده شده خیلییییییییییی مستهجن بابا وای وای .. گربه بیا من رو بخور احمدی نژاد کجایی که ببینی جوونای مملکت یعنی همون بچه های مثبت(منفی و خلاف) با اینترنت تبدیل به چی شدند گربه …

8 09 2007
tablu

من كه هر چي صبر كردم خبري از نفس اماره و لوامه و بقيه برو بچ نشد! ناچا ر خودم جاي همشون خودمو ارشاد كردم يه صفحه جستجو ساختم، بيا و ببين! مناسب مناجات ومسجد!!!!

8 09 2007
doodo

خیلی خوب بود…یه سریم به این ادرس بزن:http://doodo.wordpress.com/

9 09 2007
مرتضی عارف

نفس اماره منظورته؟

9 09 2007
divana

mer30 az zahamatetoon

9 09 2007
پرفسور مجي

نمي خواستم نظر بدم منتها نظرات دوستان رو كه خوندم گفتم بايد بنويسم كه بابا چه گيري دادين به انفاس . در مورد اين سايتي كه معرفي شده نظر بدين نه در مورد اون خط اخري. شما هم از اين اخوند بازيا خوشتون مي ياد.
– به نويسنده:مطلب خوبي بود . ممنون من يكي ساختم(حضت هم فكر ميكنم غلط باشه)

10 09 2007
کمال

عجب عکس coooooooooooli

20 01 2008
آلن رضا

اول ( به نویسنده و خوانندگان ) : سلام
دوم ( نویسنده ) : اگه ممکنه دستورالعمل مورد فوق رو برام بفرست
سوم ( خوانندگان ) : مهم نفس عمل است .
عزت زیاد

6 01 2011

بیان دیدگاه